• هر چیزی که می خواهید در مورد وایت برد شیشه ای بدانید


    از زمان اختراع تخته وایت برد در دهه 50 بسیار گذشته است. امروزه می توانید تابلوهای وایت برد را از هر شکل ، اندازه و رنگ پیدا کنید. اما برای این مقاله ، ما واقعاً علاقه مندیم درباره چیزی صحبت کنیم که تابلوها از آن ساخته شده اند ، به خصوص شیشه. تخته هایوایت برد شیشه ای وقتی که از تخته های وایت برد بحث می شود ، بهترین ها هستند. اما چه چیزی آنها را متمایز و بهترین می کند؟

    در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد تخته های وایت برد شیشه ای بدانید وجود دارد: آنها چه هستند ، چگونه با انواع دیگر تفاوت دارند و چرا باید در یک سرمایه گذاری آنها رادر نظر بگیرید. در پایان مقاله خواهید فهمید که چگونه یک محصول می تواند جذاب و بادوام و دارای ارزش خوبی باشد.

    تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

    اولین چیزی که شما باید بدانید این است که انواع مختلف تخته های وایت برد از نظر کیفیت متفاوت هستند. در انتها تابلوهایی دارید که لک شده ، خراشیده یا معیوب می شوند. در طرف دیگر تخته وایت برد شیشه ای قرار دارد. تخته های وایت برد شیشه ای از نظر زیبایی ، کارایی بالا و برای ماندگاری طولانی ساخته شده اند .

    تخته های وایت برد شیشه ای ساخته شده با شیشه سکوریت سوپر کیلیر، تمیز کردن آسان ، مقاوم در برابر لکه گیری و بسیار بادوام هستند . از آنجا که وایت برد شیشه ای از شیشه ساخته شده اند ، آنها را بدون درز با هر نوع دکوراسیون اطراف مخلوط می کنند. آنها به سادگی یکی از متنوع ترین قطعات طراحی داخلی در بازار هستند.

    گزینه های دیگر تخته وایت برد شما چیست؟ برای درک بهتر جوانب انتخاب تخته وایتبرد شیشه ای ، باید به انواع دیگر موجود بپردازیم. این شامل:

        ملامین
        فولاد یا آلومینیوم رنگ شده
        فولاد با روکش سرامیک

    تخته های ملامین

    تخته های وایت برد ملامین از کاغذ تزریق شده با رزین بر روی بستر ساخته شده اند. بستر به طور معمول تخته ذرات یا فیبرهای با چگالی متوسط ​​(MDF) است. کیفیت بر این اساس متفاوت است. مقدار رزین ذخیره شده روی مواد پایه همچنین حاکی از میزان مقاومت در برابر لکه گیری تخته وایت برد خواهد بود.
    تخته های ملامین ارزان ترین تخته های وایت برد موجود هستند و آنها برای استفاده زیاد و سنگین ساخته نشده اند . حتی صفحه هایی که در برابر لکه مقاوم تر هستند ، در نهایت از بین می روند.

    تخته های فلزی یا آلومینیومی

    این تخته های وایت برد توسط یک ورق فلزی با روکش چند لایه از رنگ پایه و سپس یک لایه ورنی شفاف در بالای صفحه ساخته می شوند که مؤلفه پاک کردن آن را تشکیل می دهد. مانند ملامین ، کیفیت تخته های سفید فولادی متفاوت است. مواد با درجه تجاری خوب محصول بهتری می دهند اما هر سطح روکش دار مستعد خراشیدن یا آسیب دیدن است. روی تخته فولادی ، یک خراش همواره به معنای زنگ زدن در طول زمان است.

    تخته های فلزی با روکش سرامیک

    تخته های وایت برد سرامیکی به طور معمول تخته هایی ساخته شده از جنس استیل با روکش سرامیکی هستند. این سطح بیرونی سخت به طور مستقیم درکوره و در دمای بسیار بالا تولید می شود. نتیجه یکی از با دوام ترین انواع تخته وایت برد در بازار است. تخته های وایت برد سرامیکی بسیار مقاوم در برابر خراش هستند ، عموماً دارای ضمانت مادام العمر هستند و معمولاً در کلاس های صنعتی و مدرسه با کاربردهای سنگین وطولانی مدت استفاده می شوند. در حالی که تخته های وایت برد سرامیکی به طور معمول تمیز تر از تخته های ارزان تر هستند .

    موارد مشترک وایت برد ها که روی شیشه تأثیر نمی گذارد

    چگونگی انتخاب صفحات شیشه ای
    مزایا و معایب

    تخته های سفید سنتی ، به ویژه مواردی که استفاده سنگین را حفظ می کنند ، می توانند با گذشت زمان تعدادی از مسائل را ایجاد کنند. این شامل:

    1    ایجاد هاله
    2    خراشیدن
    3    پوشش

    بیایید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم.

    1  ایجاد هاله

    همه ما آن را دیده ایم ، حتی اگر اصطلاح فنی آن را نمی دانستیم . یک تخته وایت برد نو را تصور کنید که برای هفته اول یا بعد از تمیز کردن آن ، نو باقی بماند ... اما بعد هاله ها به سمت داخل حرکت می کنند. در بهترین حالت ، شما به یک تابلو کثیف نگاه می کنید. در بدترین حالت ، یادداشت برداری دقیق شما توسط هاله ای از یادداشت های گذشته احاطه شده است.

    هاله سازی اغلب به دلیل تمیز کردن نادرست ایجاد می شود ، اما حتی بهترین تخته وایت بردهای  معمولی که به بهترین وجه نگهداری می شود به مرور زمان هاله سازمی شوند. از طرف دیگر تخته های سفید شیشه ای ، هرگز هاله ساز نیستند چون شیشه غیر متخلخل است ، به این معنی که مایع جوهر به راحتی نمی تواند درون آن نفوذ کند .

    خراشیدن

    خراش ها و آسیب ها بر روی تخته های وایت برد ناگذیر است. همه چیز از برخورد غیر عمد ساعت خود بر روی سطح گرفته تا اشتباه استفاده مجدد از تابلو ها می تواند تخته وایت برد شما را آسیب رسانده و از حالت نو بودن خارج کند .

    حتی مرغوبترین تخته وایت برد از جنس استیل رنگی هم به مرور زمان مستعد ابتلا به خش و خراش است. وایت برد های سرامیکی هنوز دوام بیشتری دارند ، اما هنوز هم چیزی سخت تر از شیشه نیست که بتواند بر روی آن خراش بیاندازد جز الماس . یكی از متداول ترین انواع خسارتهایی كه می بینیم این است كه كسی سعی می كند توسط جسم سخت و تیز برروی تابلو خراش انداخته و آسیب برساند .
    اما تخته های وایت برد شیشه ای مقاوم ترین تابلوهای در برابر خراشیدگی در بازار هستند. با استفاده از شیشه سکوریت ساخته شده ، آنها چهار برابر سخت تر از تخته های وایت برد مغناطیسی و سرامیکی هستند. برای شکستن یک تخته وایت برد شیشه ای باید کار بسیار سختی را انجام دهید. به همین دلیل است که ما ضمانت مادامالعمر تابلو های وایت برد شیشه ای میدهیم .

    پوشش

    در محیط های آموزشی ، صنعتی یا اداری از تخته های وایت برد  استفاده زیادی می کنند. استفاده از آنها به مرور زمان ، نه تنها به صورت ایجاد هاله یا لک شدن ، بلکه به سطح پوشش آنها ضرر میرساند . تخته هایوایت برد های ملامینه به ویژه در معرض کاهش لایه های سطح و پوشش هستند و لایه بستر زیر آنها را نمایان میکند .

    تخته های وایت برد شیشه ای این مشکل را ندارند. آنها فقط "خسته نمی شوند". وایت برد های شیشه ای از شیشه با چگالی بالا ( شیشه سکوریت ) ساخته شده اند ، آنها با ضمانت مادام العمرهمراه هستند. ما تخته های وایت برد شیشه ای را سرغ داریم که بیش از 20 سال در استفاده روزمره هستند و هنوز هم به نظرمی رسد که نو هستند و تازه از کارخانه بیرون آمدند .

     چیزهایی که باید هنگام خرید تخته وایت برد شیشه ای در نظر بگیرید

    مانند هر خرید دیگری ، عواملی وجود دارد که باید قبل از هزینه کردن در وایت برد شیشه ای در نظر بگیرید. این شامل:

         زیبایی شناسی تخته های وایت برد شیشه ای
         چقدر دوست داری هزینه کنی؟
         چقدر از آن استفاده خواهید کرد؟
         آیا می خواهید آن را مغناطیسی کنید؟
         آیا می خواهید آن را رنگی کنید؟ 

    چقدر دوست داری هزینه کنی؟

    تخته های وایت برد شیشه ای در مقابل تخته های وایت برد، یکی از گزینه های بسیار گران قیمت هستند ، اما با توجه به آن گرانی قیمت ، کیفیت و ماندگاری بالا را همراه دارد . با مراقبت مناسب ، شما هرگز نیازی به تعویض تخته وایت برد شیشه ای ندارید. تمیز کردن آنها به مراتب آسانتر از سایر انواع تخته وایت برد ها است.

    چقدر از آن استفاده خواهید کرد؟

    از آنجا که تخته های وایت برد شیشه ای دارای کیفیت بالایی هستند ، ارزان نیستند . هزینه کردن برای تخته وایت برد شیشه ای ارزش دارد ، اما قبل از اینکه کارت بانکی خود را بیرون بیاورید خوب می دانید که چقدر از محصولی که خریداری میکنید ؛ استفاده خواهید کرد.

    اگر تخته وایت برد فقط به طور گاه و بیگاه استفاده شود ، یک تخته وایت برد شیشه ای ممکن است بیش از حد گرون باشد. برعکس ، اگر استفاده روزانه از آن زیاد باشد ، یک تخته سفید شیشه ای یک سرمایه گذاری فوق العاده است. نه تنها دوام خواهد داشت ، بلکه تخته های شیشه ای به راحتی حفظ می شوند.

    آیا می خواهید آن را مغناطیسی کنید؟

    بله ، تخته های وایت بردشیشه ای می توانند مغناطیسی باشند! تخته های وایت بردهای شیشه ای مغناطیسی تازه وارد بازار تخته وایت برد ها هستند و برای هر منظوری از جمله مدارس گرفته تا بیمارستان ها تا کارخانه ها ، سودمند هستند. دیگر یادداشت های یاد آوری موجب درهم و برهمی دفترکار نیستند ! آنها را می توانید با آهنرباها مستقیماً روی سطح خود وایت برد بچسبانید و ذخیره کنید.

    تخته های وایت برد شیشه ای مغناطیسی با پرس یک ورق استیل قوی به پشت شیشه ساخته  می شوند. به دلیل ضخامت شیشه ، آهنرباهای معمولی خوب کار نمی کنند. خوشبختانه با آهنرباهای نئودیمیوم ( سوپر مگنت ) ، به اندازه یک سکه 500 تومانی ، قادر به نگه داشتن 4 کیلوگرم هستید ، که طی 5 سال گذشته ارزان و متداول شده اند.

    خوب باید توجه داشته باشید: فقط تخته های وایت برد  با پشتیبانی از فولاد مغناطیسی هستند ، تخته های با پشتیبانی از آلومینیوم مغناطیسی نیستند.

    هر رنگی که دوست دارید

    شیشه به خودی خود از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است ، اما برای رنگ و بوی اضافی نمی توانید از تخته های وایت برد های شیشه ای رنگی عبور کنید. تخته های وایت برد شیشه ای غیر مغناطیسی ، در صورت درخواست ، به هر رنگ عرضه می شوند. این امر باعث می شود که نه تنها برای افرادی که از آن استفاده می کنند ، بلکه از نظر ظاهری و دکوراسیون داخلی به طور کلی مطابقت داشته باشند.

    ولی ما کلا وایت برد شیشه ای رنگی را به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم چون برروی وایت برد شیشه ای رنگی شما فقظ مجبور به استفاده از ماژیک وایت برد سفید هستید به دلیل قیمت بالای این نوع ماژیک و مقرون به سرفه نبودن و نایاب بودن آن ، ما وایت برد شیشه ای رنگی را پیشنهاد نمیکنیم ماژیک وایت برد معمولی قیمتی حدود 8 هزار تومان دارد ولی ماژیک وایت برد سفید قیمتی حدود 60 یا 70 هزار تومان دارد .
    انتخاب با خودتان است .

    بیایید زیبایی شناسی صحبت کنیم

    یکی از نکات برجسته تخته های وایت برد شیشه ای زیبایی شناسی برتر آنها است. شیشه خود را به زیبایی وام می بخشد و تابلوهای ما ، به ویژه ، در ارائه عالی هستند. آنها مطمئناً این لایحه را در مناطق پذیرش ، اتاق های جلسات و تالارها که ارائه در اولویت قرار دارد متناسب می دانند.

    صفحه های شیشه ای مغناطیسی و غیر مغناطیسی ما "تقریباً 20 میلی متر از دیوار نصب شده آنها روی اتصالات ایمن و ایستاده" شناور "می شوند. همراه با لبه های جلا و گوشه های گرد ، ظاهر یک تخته سفید شیشه ای به اندازه استفاده از آن رضایت بخش است.

    چرا مهم به نظر می رسد

    امکانات محیط کار در رضایت مندی کارمندان نقش دارد. مشخص شده است که در صورت ارائه امکانات جذاب در محل کار ، 37٪ به راندمان کارمندان هر مجموعه ای اضافه خواهد شد. بعلاوه ، دانش آموزان در کلاسهایی که دارای زیبایی خاصی هستند ، بهتر یاد می گیرند و مشتری ها قطعاً بر اساس ظاهر دفتر شما در مورد شرکت شما نظر می دهند.

    زیبایی شناسی سهم عمده ای در نحوه قضاوت و تعامل ما انسانها با دنیای اطراف خود دارد. چرا با تخته وایت برد شیشه ای که به زیبایی طراحی شده است ، با نقاط قوت خود بازی نمی کنید؟


    بنابراین ، می توانید ببینید که چرا انتخاب تخته وایت برد شیشه ای از مهرگان کاملا منطقی است. ما همیشه به شما کمک می کنیم بهترین راه حل ها را برای نیازهای منحصر به فرد خود پیدا کنید. خدمات عالی ، قیمت های عالی و تحویل در تمام نقاط کشور .
     
    همیشه بهترین ها را انتخاب کنید